.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری کنسرت رضا صادقی برای مسافران نوروزی در مازندران

عضو کميته فرهنگي ستاد تسهيلات سفر مازندران از اجراي کنسرت موسيقي و همراهي کاروان‌هاي شادي با گردشگران نوروزي در استان خبر داد و گفت: اجراي کنسرت‌ موسيقي از 27 اسفندماه در شهرهاي غرب استان آغاز شده است و تا پايان تعطيلات نوروزي ادامه دارد.

" سيد علي علوي" روز سه شنبه در حاشيه نشست ستاد تسهيلات سفر مازندران در جمع خبرنگاران خبرگزاري‌ها اظهار داشت: کنسرت موسيقي در مازندران توسط " رضا صادقي " اجرا مي شود.

علوي کاروان هاي شادي در مازندران را شامل يک اتوبوس با کتاب‌هاي کودکان و برگزاري مسابقات فرهنگي در حوزه نقاشي عنوان کرد و گفت: تمام شهرهاي مازندران از رامسر تا گلوگاه از امکانات فرهنگي اين کاروان استفاده مي کنند.
عضو کميته فرهنگي ستاد تسهيلات سفر مازندران از برگزاري جنگ شادي در تمام شهرهاي مازندران در تعطيلات نوروزي خبر داد و بيان داشت: اين برنامه فرهنگي در طول شش روز از تعطيلات در شهرهاي استان در جريان است.
وي به اجراي تئاتر خياباني اشاره کرد و ادامه داد: برپايي 13 نمايشگاه کتاب و بر پايي 9 نمايشگاه صنايع دستي در شهرهاي استان مازندران را از ديگر برنامه هاي فرهنگي عنوان کرد.
عضو کميته فرهنگي ستاد تسهيلات سفر مازندران تصريح کرد: تهيه و توزيع 24 هزار کارت پستال نوروزي ، 13 هزار کتابچه معرفي امام زادگان و زائرسراها و شش هزار پازل نقشه مازندران از ديگر کارهاي فرهنگي ستاد تسهيلات سفر مازندران است.
مازندران در چهار روز اخير پذيراي سه ميليون مسافر بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.008 seconds.